duminică, 21 iunie 2009

Ornament

10 comentarii:

armyuser spunea...

Bizară consolă! Unde ai găsit-o? Figura cea mică, de pe coroană, e stranie.

Stefan spunea...

Este pe zidul Universitatii. Mi se pare ca e unica. O sa ma ocum mai mult de treburi de genul asta.Din cate am vazut eu la o prima vedere o a doaua nu mai este, dar nu am vazut tot, mai sunt si ceva cearceafuri care acopera unii pereti.

radu spunea...

ala micu e sfinxu. ion alexandrescu de la steaua/ cca adica

Stefan spunea...

Mai am un ornament de pe Universitate pe care nu l-am vazut pana acum. Macar si la cat am stat in Piata Uniiversitatii si tot trebuia sa il vad. Ntz...

armyuser spunea...

Sphinx cu sâni umani? Leii au mameloanele puțin mai jos...

Raiden spunea...

Deja devine o tema predilecta pozarea detaliilor... imi place!

armyuser spunea...

M-am documentat. Figura cea mică este un sphinx francez, sau sphinx manierist, care într-adevăr avea în mod tipic sâni de femeie tânără, coafură, cercei și șirag de perle la gât.
Ce ai fotografiat tu continuă să fie atipic, cineva i-a furat perlele!

Stefan spunea...

Hotii de perle de la Universitate.

armyuser spunea...

Am reperat amplasamentul, e pe colțul corpului desenat de N. Ghica-Budești. Foarte interesant!

Stefan spunea...

Eu nu stiam ca acel corp a fost desenat de Ghica-Budesti. Deci este la iesirea din pasajul Balcescu.