miercuri, 7 octombrie 2009

Raritati 9 - Bucuresti sectorul 8

Fireste ca nu e mare lucru, este o simpla placuta pe care am vazut-o intamplator. Am reusit sa o fotografiez asteptand la semafor. Nu stiu cate mai sunt, mie imi place si mi se pare originala. Puteam sa pastram o linie a noastra. Unde mai pui cum este conservata. Personal nu am auzit de sectorul 8. Cand m-am nascut eu, acum destula vreme, era sectorul 7 al mai mare. In Drumul Taberei. S-a desfiintat prin 1980 sau pana prin 1982 maxim. Nu e nevoie sa spun unde este ca se vede.



9 comentarii:

Raiden spunea...

Fir-ar. Mi-ai luat-o inainte, asta urma sa apara intr-un articol viitor la mine.

Dupa desfiintarea raioanelor, au fost 8 sectoare. Si este nevoie sa zici strada, intrucat a revenit la denumirea de dinainte de 1947: General Gheorghe Manea :)

Lucia spunea...

Te-ai nascut mai tarziu; eu am pe certificatul de nastere sectorul 8 si m-am nascut la maternitatea Spitalului Elias, parintii mei locuind la acea vreme pe actuala Strada Turda.

Stefan spunea...

Raiden, asa este, trebuie sa precizez si strada, caci nu se mai numeste Lemnea, este Gh. Manu. Imi pare rau ca ti-am stricat surpriza. Lasa, mai pune si tu link-uri la noi ca noi destul am pus de la tine. Si o sa mai punem. :D
Am vazut un certificat de nastere din 74 si actualul sector 1 era 8. Deci, Lucia, pe Turda se pare ca era sectorul 8.

Raiden spunea...

Manu, da. Nu Manea. My bad.

radu spunea...

http://www.rezistenta.net/2007/09/impartirea-bucurestiului-atunci-si-acum.html
uite, am pus un link;)

Raiden spunea...

Mersi frumos. Oricum, imi place ca daca, de exemplu, vorbesc despre o casa anume (o mentionez), pot pune link la voi, ca va ocupati de asa ceva. Asa, nu mai trebuie sa fac eu articol separat.

E un fel de simbioza :))

Anonim spunea...

Si in prezent unde e arhiva sectorului 8? la c sector s-a transferat? stie cineva?

Unknown spunea...

Pe buletinul meu scrie sectorul 8!

Anonim spunea...

As dori sa stiu unde pe unde se afla str. MILCOV sectorul 8 prin anii 78?