duminică, 29 noiembrie 2009

Detalii - partea a II-a sau exista viata dupa Radu Oltean?

Sunt detalii pe care le aveam in calculator si care asteptau sa fie putin aranjate pentru a aparea si aici, pentu ca lumina zilei o vad si fara ajutorul nostru. Noi le observam din ce in ce mai putin. O mare parte dintre aceste detalii apar si in albumul lui Radu Oltean: Bucuresti - 550 de ani de la prima atestare documentara 1459 - 2009. Ma refer la detaliile care asteptau in calculagtorul meu. De aici si intrebarea din titlu care sper sa nu fie rastalmacita. Sunt mult in spatele lui Radu Oltean, ii admir sincer munca si marturisesc ca, desi multe lucruri le stiam, i-am devorat albumul, precum si site-ul. Pana acum acest album, asa cred eu, este punctul maxim al muncii lui. A trecut intr-o alta dimensiune. Noi suntem un soi de epigoni. Priviti si sper sa le redescoperiti.


 

 

 

 






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 comentarii:

radu spunea...

pai din cate vad, exista viata si dupa radu oltean.
inaripatul ala care sufla in taragot... tare cunoscut imi e, si nu e garbarek. unde l-am vazut?
100 de postari! vivat, crescat, floreat!

Stefan spunea...

Ala e pe Arcul de Triumf. Majoritatea e din Centrul Vechi. Mai am.
Da, este viata si dupa Radu Oltean, dar eu ii sunt recunoacator pentru tot ce ne arata.

Raiden spunea...

Sumbru titlu, superbe detalii. O lume apusa care nu va mai reveni, din pacate.

Stefan spunea...

Raiden, eu sper din tot sufletul ca s-a inteles ce am vrut eu sa zic. Ma intreb daca mai pot sa ridic capul dupa ce a facut Radu Oltean. Este parafrazarea unei expresii care a fost preluata in "n" moduri.
Doamne fereste sa se inteleaga ceva urat din titlu. Departe de mine.

Stefan spunea...

Ala care are si un sir de vreo 4-5 beculete vad ca are un abces. Asa e?

radu spunea...

aha, am vazut beculetele. un sir care vine de nicaieri si se duce niciunde. poate nu e abces. poate suge o bomboana, vorba viitorului ministru al tineretului si sportului, george bkl

Raiden spunea...

Stefan, am inteles perfect ce ai vrut sa zici. Nu cred ca munca lui Radu ar trebui sa te inhibe ci dimpotriva, sa te stimuleze sa atingi noi si noi culmi de progres in activitatea ta revolutionara :)

armyuser spunea...

Deci fraților, despre ce beculețe este vorba în propoziții? Nu mă prind de metaforă nici proaspăt odihnit!

Stefan spunea...

http://1.bp.blogspot.com/_jNLLYC1rS2o/SxJcnY-DAOI/AAAAAAAACh0/D77WKsHfY-k/s1600/Ornamente-18.jpg

Poza asta. E un sir mic de beculete, nu stim de unde vine. Iar capul ala de pe ornament (parca se numeste mascheron) are o mecla de zici ca are ochiul umflat si abces dentar. Mie asa mi se pare.